Translate

fredag 2. desember 2016

40% på Wintersky


God 2. desember.
I dag er det 40% avslag på oppskriften til


Den er strikket i Drops Karisma, Lima eller Merino Extra Fine.
Oppskriften kan du kjøpe via å klikke på linken over her.
Rabattkoden er 2DESEMBER
Gleder meg til å se din utgave.
Tag meg på Instagram med @LunamonDesign så får jeg sett den.



Forrige helg var jeg i Riga i Latvia.
En opplevelse for livet, det er helt sikkert.
Julemarked på Domkirkeplassen var et must.
Dessverre var det ikke snø og kaldt,
men duskregn og surt.


Jeg beundret disse pyntede pepperkakene i flere boder.


Kunstverk!


Dette bildet fant jeg på Instagram hos @hecmatyars
Vi kunne ikke besøke markedet på kvelden dessverre,
for dette ser jo magisk ut.

Du kan følge meg på Instagram også om du ønsker


Jeg skal nyte en kaffe i favorittkoppen min
og spise en deilig kjeks fra Riga.
Skulle ønske disse fantes i Norge.

Nytt design på pinnene, så fruen er litt ivrig ja.
Oppdatering kommer.

Ha en strålandes dag videre.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.